3 Temmuz 2014 Perşembe

Palladio Herbal Tinted Lip Balm

Ve süper gerçekten muhteşem lip balm lar artık bizimle... Renkleri gerçekten çok güzel ve dudaklara doğal görünüm veriyor , ben bu hafta Eczaneden Palladio  Cotton Candy renk Lip Balm aldım ve çok beğendim. Yazın sıcaklardan kuruyan dudaklarımı artık bu renkli ciciler ile süsleyip, nemlendiriceğim. Daha önce görmemiştim sanırım Türkiye'ye bu lip balmlar yeni gelmiş ve bitkisel içerikli olması beni cezbetti doğrusu :)

Şu an bildiğim kadarıyla sadece Eczanelerde var, Üzerinde %100 Doğal Renkler ve doğal güneş koruma özelliği olduğu yazıyor. Size de tavsiye etmek istedim.



 Eklemeden Geçmek istemedim 2013- 2014 yıllarında Amerika'da Editörlerin Seçtiği 1 numaralı Lip Balm Markası olmuş.Renklerinin ve besleyici(bitkisel) özelliğinin etkisiyle  Benimde artık 1 numaralı lip balm markam :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder